Sound check....1 2 3..

Friday, July 16, 2010

Allah Tahu Segalanya.....

erm.....
nape ye...
aku rase brsyukur....semua yang berlaku ni....
kadang2...ade hikmahnya..
Alhamdulillah...
Allah. tau mana yang baik untuk ku...
Allah juga yang akan menentukan segalanya..
moga Allah...kuatkan semangat ku...
walaupn jauh dalam hati ni sedih...
tapi aku masih tersenyum dalam hati..
InsyaAllah........( ^ _ ^ )

Kau yang menciptakan cinta...
Dan kau jua yang menghampar bahagia....
DiribaanMu terhimpun harapan...
harapan tulus setiap insan.....
kau yang mengutuskan duka...
dan Engkaulah yang mengirimkan hampa..
Namun padaMu jua diadukan....
merebahkan keresahan dan tangisan..
Aku tahu inilah kasihMu...
Aku tahu inilah cintaMu..
Dan ku tahu tiap yang terbaik untukku...
Tak semuanya yang ku mahu...
di cela hangat nafas yang terhela...
Ada dingin saat menyeru namaMu...
terarh segala ronta rasa...
pada damainya dakapanMu...
Aku tahu..inilah kasih Mu...
Aku tahu...inilah cintaMu...
Dan ku tahu disegenap ruang rasaku..
Telah kau titipkan kekuatan..
OH.....TUHAN........................

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...